پرش به محتوا

پشت پرده مهدی خزعلی(قسمت دوم)

آگوست 6, 2010

با درود بر هم میهنان.

این نوشته را در پاسخ به مطلب تقیّه گونه مهدی خزعلی خواهم نگاشت تا امثال او بدانند زمانی‌ که جمهوری ننگین اسلامی مثل فانوسی رو به باد شده است ، نمیتوانند با تغییر چهره و رنگ عوض کردن خود را دمکرات و آزادی خواه نشان دهند.ایشان که گرایش‌های یهود ستیزانه خود را در پشت انتقاد از اسرائیل پنهان میکنند ، هنوز نمیدانند که جنبش صهیونیسم جنبش تجدید حیات ملی‌ قوم یهود است و در واقع می‌توان آن را ملی‌ گرایی یهودی نامید ، ایشان و رفقای مسلمان و نازی ایشان چنان معجونی از صهیونیسم ساختند که انگاری هر اتفاقی‌ در دنیا می‌‌افتاد یک یهودی پشت آن پنهان شده است ، می‌گویند تمامی‌ رسانه‌های دنیا در اختیار صهیونیست‌ها است ، به راستی‌ اگر این گونه است چرا به عنوان مثال در جریان دفاع اسرائیل در مقابل تروریست‌های ترک ، اکثریت رسانه‌های دنیا حملات زهر اگینی را بر ضدّ اسرائیل ترتیب دادند.

ایشان گفتند:

اشتباه نکنید، من با برادران هموطن یهودی و پیروان حضرت موسی کلیم الله(ع) مشکلی ندارم، من با صهیونیست ها و آنوسی ها می ستیزم.

صهیونیسم دلیلی‌ هست که قوم یهود امروز زنده است ، این سخن شما نیز از همان اتاق‌های جنگ روانی‌ تاریک خانه اطلاعاتی می‌‌آید که می‌‌خواهند توده ملت را به این گونه به ضدّ اسرائیل بشورانند ، سعید امامی که رفیق گرمابه و گلستان جناب عالی‌ بود بنیان گذار این انکار هولکاست و تفاوت بین یهودیت و جنبش صهیونیسم در جمهوری اسلامی است که در سخنرانی دانشگاه بو علی‌ سینا همدان اعلام می‌کند که دوستان نازیست به او گفتند که مجموع کشته شدگان یهودی جنگ جهانی‌ دوم ۲۵۰ هزار نفر بوده که تازه آنها نیز در جنگ به صورت عادی کشته شدند و نه یک کشتار سیستماتیک ، نظر جناب عالی در مورد هولکاست چیست؟

چندی پیش به مناسبت فوت شجاع الدین شفا، مقاله ای نوشتم، او را آنوسی خوانده و پشت پرده حملات او به اسلام را آشکار کردم،

استاد شجأع‌الدین شفا لقمه بزرگتر از دهان شما است جناب خزعلی ، استاد شفا به ریشه مذهب ننگین شما زد و زندگی‌ خود را در راه افشای اسلام به کار گماشت و به همین دلیل است که دردتان گرفته است و این توهم شما نیز باعث شده است که او را نیز یک یهودی بنامید در حالی‌ که بسیاری از آثار او در نقد دین یهود است که آنها نیز محترم است ، خوب پر واضح است که خمینی که ارتباط جنسی‌ با نوزاد  را مجاز میشمرد » تحریر الوسیله ، بخش نکاح ، صفحه ۱۵,»از دیدگاه شما مجاهد کبیر نامیده شود ، پرفسور شفا نیز دشمن میشود ، اصولاً باید نگران وقتی‌ بود که شما از یک نفر تعریف کنید.

حیان را – که یک انتشارات خصوصی کتب پزشکی است – از یک زیر پله در دوران انترنی شروع کردم و سپس یک طبقه در کوچه عبدی نژاد اجاره کردم، از هیچ منبعی کمک نگرفتم وازهیچ ارگان دولتی ریالی دریافت نکردم و وامدار هیچ فرد یا نهادی نیستم،

مهمل محض! در زمانی‌ که شما حیان را افتتاح کردید دولت کاغذ مجانی‌ به ناشرین میداد و اگر کمک شریعتمداری و سعید امامی نابود هرگز نمیتوانستید این انتشارات را باز کنید

مرابا تبارحسین بازجو و امامی چه کار؟

عکس زیر مصاحبه شما بعد از انتشار کتاب هویت در حیان است ، شما در آنجا خودکشی‌ سعید امامی را تایید می‌کنید و میگوئید که چون او به مرز پوچی رسیده بود و میدانست که حکمش اعدام است خود کشی کرد ، پر واضح است که همه میدانیم سعید امامی به قتل رسیده است تا دستهای پنهان پشت قتل‌ها و فتوا دهندگان آنها( که شامل پدر جناب عالی‌ نیز میشود) همیشه مخفی‌ بماند ، چرا این دروغ را تایید کردید که سعید امامی خود کشی کرده است؟ از چه چیزی هراس داشتید که اگر او زنده می‌ماند افشا می‌‌شد؟

حتما بحث‌های تئوریک خود با سعید خان را در جلساتی که برگزار می‌‌شد را که به یاد دارید , به راستی‌ شما چه کسی‌ بودید که معاون امنیتی وزارت اطلاعات با شما جلسه تئوریک بگذارد؟ جلسه توجیهی‌ برای چه کسانی‌ یا چه چیزی داشتید؟

من هیچ نقشی در برنامه تلویزیونی هویت نداشم، اما آن برنامه را بصورت مکتوب منتشر کردم تا سندی  در تاریخ بماند،

جمله‌ای از شما در مقدمه کتاب هویت جالب است که میگوئید:

هویت نقلی است مستند ، از صف آرایی بیگانگان ، هویت هشداری است به سهل انگاران . و سخن ما در این برهه ی حساس که مقام معظم رهبری آنرا « شبیخون فرهنگی » نامیدند ، جز ابلاغ رسالت و ادای تکلیف نبود . « و ما علینا الاالبلاغ المبین »

به راستی‌ کسانی‌ که تحت شکنجه و تهمت در برنامه ننگین هویت که شما آن را به صورت مکتوب چاپ کردید نمادی از صاف آرایی بیگانگان است؟ شما نیز مثل سعید امامی رشنفکرانی را که قربانی شوم وزارت اطلاعات رفسنجانی‌ شده بودند را عامل بیگانه میدانستید ، کارون حاجی زده کودک را وقتی‌ کارد آجین کردند ، دل شما خنک می‌‌شد؟ البته که قرآن به شما دستور میدهد که با سر بریدن مخالفین خود باید خوشحال شوید و اگر با فواره زدن خون از گردن مخالفین به شما احساس شادمانی دست ندهد مسلمان خوبی‌ نیستید ، همین است که الله در قرآن به شما می‌گوید که قانون سربریدن و قطع دست و پا را جز برای دل خوشی‌ مسلمین نکرد.

آیات 10 تا 13 سوره انفال

النَّصْرُ إِلاَّ مِنْ عِنْدِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ عَزِيزٌ حَكِيمٌ (10) و آن کار را خدا جز براي شادماني شما نکرد و تا دلهايتان بدان آرام گيرد و ياري تنها از سوي خداست که او پيروزمند و حکيم است
(11) إِذْ يُغَشِّيكُمُ النُّعاسَ أَمَنَةً مِنْهُ وَ يُنَزِّلُ عَلَيْكُمْ مِنَ السَّماءِ ماءً لِيُطَهِّرَكُمْ بِهِ وَ يُذْهِبَ عَنْكُمْ رِجْزَ الشَّيْطانِ وَ لِيَرْبِطَ عَلى قُلُوبِكُمْ وَ يُثَبِّتَ بِهِ الأَْقْدامَ (11) و به يادآر آنگاه را که خدا چنان ايمنيتان داده بود که خوابي سبک شما، را فرو گرفت و از آسمان برايتان باراني باريد تا شست و شويتان دهد و وسوسه شيطان را از شما دور کند و دلهاتان را قوي گرداند و قدمهاتان را استوار سازد
(12) إِذْ يُوحِي رَبُّكَ إِلَى الْمَلائِكَةِ أَنِّي مَعَكُمْ فَثَبِّتُوا الَّذِينَ آمَنُوا سَأُلْقِي فِي قُلُوبِ الَّذِينَ كَفَرُوا الرُّعْبَ فَاضْرِبُوا فَوْقَ الأَْعْناقِ وَ اضْرِبُوا مِنْهُمْ كُلَّ بَنانٍ (12) و آنگاه را که پروردگارت به فرشتگان وحي کرد : من با شمايم شما مؤمنان را به پايداري واداريد من در دلهاي کافران بيم خواهم افکند بر گردنهايشان بزنيد و انگشتانشان را قطع کنيد
(13) ذلِكَ بِأَنَّهُمْ شَاقُّوا اللَّهَ وَ رَسُولَهُ وَ مَنْ يُشاقِقِ اللَّهَ وَ رَسُولَهُ فَإِنَّ اللَّهَ شَدِيدُ الْعِقابِ (13) زيرا با خدا و پيامبرش به مخالفت برخاستند و هر که با خدا و پيامبرش ، مخالفت ورزد ، بداند که عقوبت خدا سخت است


رفیق شما سعید امامی نیز بر اساس همین آیات قرآنی سر مخالفین را میبرید ، به راستی‌ یک دین چقدر میتواند فاشیست و غیر انسانی‌ باشد که دستور بدهد چون کسی‌ با خدا و پیامبر مخالفت می‌کند سر او و انگشتانش را ببرید و تازه این مساله باید باعث خوشحالی‌ شما بشود.

در مورد قسمت‌های بعدی در آینده پاسخ را خواهم نگاشت.

پاینده ملت ایران و به امید ایرانی‌ آزاد و سکولار.مرگ بر رژیم جمهوری اسلامی

12 دیدگاه
  1. فرشید permalink

    من معمولن مدافع اسرائیل هستم در برابر جوسازیهای خبری مسلمانان رادیکال ولی متأسفم که بگم این مطلب شما واقعن ارزش خواندن نداشت. شما از یهود و دفاع می کنید یا به تشیع توهین؟ این کار شما چه فرق دارد با کار آقای خزعلی؟ شما نوشتید … تیشه به ریشه مذهب ننگین شما زد. شعار پایانی شما از همه تناقض آمیزتر است: پاینده باد ایران آزاد و سکولار ولی در عین حال شما از صهیونیزم هم دفاع می کنید که هر چه باشد با سکولاریزم در تعارض است. دلایلی که در رد سخنان آقای خزعلی آوردید – با اینکه بنده هم موافقم ایشان بی دلیل به یهودیت می تازد – چندان منطقی و قابل استناد نیستند

    • محافظ اسرائیل permalink

      من اصولاً دین اسلام رو مشکل بشریت امروز می‌دانم و آن را مایه بدبختی ۱ میلیارد انسان بیگناه در جهان می‌دانم ، اسلام هر کجا که رفته است باعث نابودی شده است ، شیعه و سنی هم فرقی‌ نمیکند ، البته این را بگویم یهودیت بیشتر از اینکه یک دین باشد یک ملیت است .

  2. مهرداد permalink

    دوست گرامی ترجمه شما از آیه شماره 10 (اولین آیه که نقل کرده اید) صحیح نیست و از آن جهت که ثقل استدلال شما هم بر ترجمه این آیه استوار است، لطف کنید و در ترجمه آیه و بازبینی استدلال تان اقدام کنید. ترجمه آیه 10 این است: «پیروزی نزد خداوند است و خداوند توانمند و دانا است».

  3. یهودا permalink

    ببینم جواب دکتر که این همه سوزش نباید داشته باشه؟1
    به کجات زده که اینقدر آتیشی شدی یه زنگ بزن 125 بیاد خاموشت کنه…

  4. موسی permalink

    ان حزب الله هم الغالبون
    چیه سوختید
    ما نه با یهود مشکل داریم نه با مسیحیت بلکه با صیهونیسم
    که نژاد پرستن
    مثل شما مشکل داریم
    روزی چقدر موساد به شما میده که اسراییل رو تلطیف کنید
    البته من فکر میکنم شما رسانه موساد به زبان فارسی هستین
    خوبه ادامه بدین چون هرچی بیشتر این مطالب رو مینویسین زبونی و خاری شما مشخص میشه
    چهار تا سنگ و موشک با ترکیب شکر عاصی کرده شما رو
    معلومه بدنبال گیر دادن به حاج مهدی خزعلی بیفتین
    ما محکم از ارمان اسلام و فلسیطن دفاع میکنیم هر چند محمود عباس بهایی رو شما علم کردین ولی بدونید مسلمونا روشن تر از اون چیزی هستن که شما فکر میکنین

  5. ‌Behzad permalink

    تو اگر یک ذره به این چرندیاتی که اینجا می نویسی اعتقاد داشتی کامنت ها رو آزاد می کردی نه اینکه هر کامنتی که خوشت بیاد یا براش جواب داشته باشی رو تایید کنی!!!
    وقتی حرف کسی رو سانسور می کنی معلومه که از زده شدن بعضی از حرف ها می ترسی!
    شاید می ترسی که یکی بیاد اینجا بگه که سعید امامی خودش یهودی زاده و یهودی الاصله!!!
    شاید می ترسی که یکی بیاد اینجا عقاید نژاد پرستانه ات رو به مسخره بگیره!!
    شاید می ترسی که یکی بیاد اینجا و بهت نشون بده چقدر یهودیت و اسلام شبیه هم هستند و چه قدر در پستی های مشترکی رو دارند!!!
    من از اسلام متنفرم و همچنین از تو جوجه نژاد پرست بدبخت!!!
    یک نگاه به خودت بکن تا بفهمی که چه قدر شبیه همون آدم هایی هستی که ازشون بد می گی و چه قدر با هاشون مشترکات داری.

    • محافظ اسرائیل permalink

      دوست عزیز من هیچ کامنتی رو پاک نمیکنم ، مگر اینکه فحش رکیک جنسی‌ بدهند.

  6. جالبیش اینجاست که این آقای قاتل زنجیره ای هم اصولا یهودی زاده است. افکار نژادپرستانه ی شما به پوچی و پوسیدگی افکار متحجرانه ی مصباحیون و شرکاست. هر دو از یک طایفه اید.

  7. Mer30 and good luck

  8. iranian permalink

    شما که عامل بدبختی 1 ملیارد مسلمان رو اسلام میدونی . میخوای آزادشون کنی بعدش قراره اینارو به چه دینی در آری؟! یهودیت که یه مذهب نیست! خودت گفتی. مسیحیت هم که دیگه حرفشو نزن که کار بد جوری بیخ پیدا میکنه؟ میخوای بکشیشون؟ خوب یه حرفی نزن توش بمونی پسر خوب! شایدم میخوای همه رو مثل خودت بی خدا کنی؟! جمهوری اسلامی هر چقدر هم که منفور باشه مردم ایران از دستش به شما دیگه پناه نمیارن. شما دعا دعا کنین همین جوری بمونه و الا اگه موسوی بیاد سر کار اون روز روز عزای امثال تو و اربابای نژاد پرستته!

  9. رضا permalink

    iranian گرامی، کمی مطالعه کنید و از جهلی که اسلام و جمهوری اسلامی برای شما ساخته (با تبلیغات مفرط) خارج شوید. مگر جهان منحصر به مسیحیت و یهودیت و اسلام است که کسی بخواهد با خارج شدن از اسلام، یهودی و مسیحی شود؟! این نادانی شما از همان قرآن سرجشمه میگیرد که انسانها را با دید بسته خود مینگرد. دهها دین وجود دارد و البته بی دینی و هزاران باور در جهان وجود دارد.

    اتفاقا اگر کسی که اسلام را به طور اصولی رد کند، اصلا مسیحی و یهودی هم نخواهد شد.

بیان دیدگاه